HTML

Minden aminek van kezdete, van vége is

Igen! |1,0,0| |0,1,0| |0,0,1| = a válasz Anderson úr kérdésére.

Friss topikok

  • Lacka929: Az utóbbi időben kevesebbet ivott, biztos azért döntött úgy, ahogy más nem döntene józanon. Krisz... (2011.04.14. 23:08) Éden Levi

Linkblog

Reálhozam

2011.08.11. 21:18 igenember

Szóval nekem is megérkezett és egy kicsit fel is szaladt a szemöldököm az összeg láttán. Mondjuk 98 óta, a kezdetektől én is tag voltam, úgyhogy nincs min meglepődni. Ennek ellenére természetesen meg van a helye a pénznek.

Na ez késztetett egy kicsi elgondolkodásra. Valahogy így kell lenyúlni egy vagyont. Szinte tettes társnak érzem magam. A szajréból én is kaptam, mégpedig annyit ami nagyon megszépíti a dolgot. Az állam is elkölti zsákmányt és én is.

Gondolkodó emberként azért tisztába vagyok, hogy egy az a pénz nagyon fog hiányozni. Ha megélem a nyugdíjas kort valószínűleg fekete napként fogok erre a napra emlékezni. De addig is hágjunk a nyakára a zsének és ahogy Orbán Kedves Vezér mondaná: carpe diem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igenember.blog.hu/api/trackback/id/tr93146928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása