HTML

Minden aminek van kezdete, van vége is

Igen! |1,0,0| |0,1,0| |0,0,1| = a válasz Anderson úr kérdésére.

Friss topikok

  • Lacka929: Az utóbbi időben kevesebbet ivott, biztos azért döntött úgy, ahogy más nem döntene józanon. Krisz... (2011.04.14. 23:08) Éden Levi

Linkblog

Hmm... Velvet... WTF...

2011.03.16. 14:54 igenember

Szóval, nagy néha rászánom magam hogy beleolvasok a Velvet című bulvárkiadványba az Index ZRT-től. Néha egész jó kis bulváros cikkek jelennek meg ott. Némelyikhez még szokott is véleményem lenni, amit mivel mindig be vagyok ide logolva hát be is írom. Jó egy kis véleményütköztetés, ki mit gondol ezekről a dolgokról.

Tegnap egy olyan cikk volt, amiben a két díszpintyről volt szó az Éden Hotelben. Az egyikről már értekeztem itt a blogon: Ádám a 25 éves bróker Budapestről illetve Dani a 32 éves vizilabdás. Na most ezek ketten egy nagyon (értsd: nagyon) homoerotikus táncot lejtettek egymással a csajok előtt. Gondolom poénnak szánták, de ez a poénosnál egy kicsit többre sikeredett. Plusz Ádám Kata mellett úgy feküdt, mint egy fadarab előző nap. Erre én megejtettem az alábbi kommentet:

"haha, b+ tudtam, hogy búzatábla mind a kettő!"

Hmm, igen talán egy kicsit formabontó, talán egy kicsit provokatív, talán egy kicsit trollos, de egyáltalán nem bántó, nem offenzív. Inkább kicsit konstatáló, megállapító. Az események tükrében meg igencsak enyhe. Előszeretettel használom a virágnyelvet, így csak tényleg azok tudják dekódolni az üzit akinek szól. Aki nem beszéli a pesti nyelvet annak ez csak hablaty.

Na elég az hozzá, hogy ma is volt egy elég jó cikk a Velveten. Az ázsiai nőkről szólt akik az európai rasszra emlékeztetőre szeretnék magukat átoperáltatni. Gondoltam magamban beírom, hogy lehet hogy ők európaira akarják magukat operáltatni de én meg Bruce Lee szeretnék lenni. Hatalmas nagyra tartom azt az embert, például kellene szolgálnia sokunknak. Az egyetlen ember volt, aki képes megverni Chuck Norrist. Meg egyébként is legendás akaratereje és kitartása volt.

És hoppá ki vagyok bannolva a Velvetről. Az igen. LOL. Mindegy teszek rá. Ki az a Velvet? ... ^^

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igenember.blog.hu/api/trackback/id/tr682744307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása